Popular Posts

ELNEWS - Hellenic Pride

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

 

Blogger templates

[5] [SOS] [slider-top-big] [Slider Top]

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΤΕΛΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΛΙΑ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΣΤΟ ELNEWS - HELLENICPRIDE !!!

| No comment


Συνέντευξη μέσα από τα κελιά τις τιμής, μακριά από το παιδί σου την οικογένεια σου και τους συναγωνιστές σου. Μπορείς να μας μεταφέρεις πως είναι να βρίσκεται κανείς σε ένα κελί για τις ιδέες του;




Aρχικά να σε ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δίνεις να απαντήσω για πρώτη φορά μέσα από το ιστολόγιο σου.Το να βρίσκεσαι σε ένα κελί για τον αγώνα σου για μια ελεύθερη Ελλάδα σε κάνει περήφανο και αυτό οφείλεται στο ότι οι Ιδέες σου αξίζουν. Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να είσαι μακριά από τους δικούς σου ανθρώπους και ποσό μάλλον από το παιδί σου ειδικά όταν είναι σε αυτή τη δύσκολη ηλικία των 9 ετών. Είναι δύσκολο να ακούς τον γιο σου στο τηλέφωνο να σου λέει ότι του λείπεις και ότι σε έχει ανάγκη. Όλους αυτούς τους μήνες μέσα στα κελιά της τιμής οι συναγωνιστές μου και εγώ στερούμαστε το δικαίωμα να είμαστε δίπλα στις οικογένειες μας όμως αυτό δεν θα μας γονατίσει. Είμαι περήφανος που βρίσκομαι σε αυτά τα κελιά της Tιμής .Τιμής γιατί κάναμε έναν όμορφο πολιτικό αγώνα για το μέλλον των παιδιών μας και αυτό κάποιους τους ενόχλησε. 

Οι κατηγορίες σου αφορούν ποινικά αδικήματα εσύ όμως νιώθεις ότι η δίωξη σου είναι άδικη, παράνομη και έχουν σχέση με το πολιτικό χτύπημα κατά της ΧΑ. Γιατί το πιστεύεις αυτό; 
Δεν ξέρω ακόμα προσπαθώ να καταλάβω γιατί είμαι φυλακισμένος ενώ δεν υπάρχουν στοιχεία εναντίον μου!! Υπάρχει και έγγραφο της αστυνομίας που δεν με βρίσκει στο σημείο του φόνου. Τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ για μια ακόμα φορά θέλησαν να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο ρίχνοντας λάσπη πως ειδοποίησα δήθεν το "τάγμα εφόδου" και έδωσα εντολή για τον φόνο !!!Ήρθε η ώρα να αποκατασταθεί η αλήθεια, ώρα 11:45μμ σε 2 ημέρες θα είχαμε την ομιλία του Γ.Γ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ,του ΙΩΑΝΝΗ ΛΑΓΟΥ και διανομή τροφίμων , η μόνη κλήση που έχω κάνει από το τηλέφωνο του σπιτιού μου είναι για να ενημερώσω τον περιφερειάρχη μου ότι θα κάνουμε διανομή φυλλαδίων, στη συνέχεια στέλνω ομαδικό μήνυμα σε συναγωνιστές για να βοηθήσουν με την παρουσία τους. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο "όλοι τοπική τώρα δεν θα περιμένουμε ".Δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό σε αυτό το μήνυμα, ενώ το κινητό μου δεν έχει ούτε μια εξερχομένη κλήση και το πιο σημαντικό ότι ποτέ δεν κάλεσα ούτε με μήνυμα ούτε με κλήση τον Ρουπακιά !!!Τώρα όσο αφορά τις φωτογραφίες μου, κάνουν λόγο για 13.000 αρχεία από αυτά τα 12.000 είναι προσωπικά αρχεία με την οικογένεια μου τραγούδια κ.α. Τα περισσότερα αρχεία είναι από τη μέρα που γεννήθηκε ο γιός μου μέχρι και σήμερα. Και ρωτώ. Ακόμα και αυτές τις Φώτο που έβγαλαν στη δημοσιότητα ,ποια από αυτές είναι κακουργηματική ;; KAMIA !!! Oι ιδέες μας δεν φυλακίζονται, δεν είμαι εγκληματίας ούτε ποτέ μου άνηκα σε εγκληματική οργάνωση .Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΟΜΙΜΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ και εγώ ανήκω σε αυτήν. 

Ποιο είναι το δικό σου σχόλιο για την άδικη δολοφονία του Φύσσα;

Από την αρχή καταδίκασα αυτό το τραγικότατο γεγονός !!Ας μην ξεχνάμε ότι και δυο παιδιά δικά μας, τα αδέρφια μας ο ΜΑΝΩΛΗΣ και ο ΓΙΩΡΓΟΣ βρήκαν φρικτό θάνατο, μια άδικη εν ψυχρώ δολοφονία. ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ όπως καταδικάζει και ο Αρχηγός μας όλες τις πράξεις βίας και εύχομαι να μη ζήσουμε άλλες τέτοιες στο μέλλον. Οι πολιτικές και ιδεολογικές διαφορές πρέπει να λύνονται αναίμακτα. "Εμφυλιακές" εγκληματικές τακτικές και δράσεις με βρίσκουν αντίθετο και έμενα και τον ΛΆΙΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 

Γιωργο σε κατηγορούν για παραστρατιωτική δράση στις περιοχές του Πειραιά .Μιλούν για " οργανωμένα τάγματα εφόδου " στο οποίο είχες και εσύ μέρος της ευθύνης. Τι απαντάς στους κατήγορους σου; Υπάρχουν πραγματικά στοιχεία για όλα αυτα;

Οπως προανέφερα για να κατηγορείς κάποιον πρέπει να έχεις αδιάσειστα στοιχεία ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!! Όσο αφορά τις κατηγορίες για "παραστρατιωτική οργάνωση" είναι απλά για γέλια . Αν είναι δυνατόν. Που το στηρίζουν αυτό; Στις διανομές τροφίμων και έντυπου υλικού, στην ενδυμασία;; Τρόφιμα και ρουχισμό δίναμε σε άστεγους και όλα αυτά είναι στα αρχεία που έχουν!! Γιατί δεν δείχνουν αυτά λοιπόν τα Μ.Μ.Ε;; Αν θέλουν να με κατηγορήσουν επειδή ήθελα μια ελεύθερη Ελλάδα, αν θέλουν να με κατηγορήσουν επειδή ήθελα ένα καλύτερο μέλλον για όλα τα ελληνόπουλα, ε τότε ας το κάνουν ελευθέρα !!! ΗΜΟΥΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΑΘΩΟΣ !!! 

Ως τομεάρχης στην τοπική Νίκαιας είχες πάρει ποτέ εντολή από τον Γιάννη Λαγό ή ακόμα και από τον Αρχηγό για να λειτουργήσεις ως τάγμα εφόδου;; Όσο καιρό είσαι μέλος της ΧΑ υπήρξαν ποτέ παράνομες δράσεις;;

Πολλα έργα επιστημονικής φαντασίας βλέπουν . Είμαι μέλος της Χρυσής Αυγής περίπου 3 χρόνια, είχα τη τιμή να κρατώ ένα από τα γραφεία του κόμματος και είμαι περήφανος που με εμπιστεύτηκαν .Πάντα δούλευα με γνώμονα τις ιδέες μας και πάντα ενημέρωνα για τα όλα τα δρώμενα της τοπικής μας . ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ!! Οι δράσεις είχαν πάντα κοινωνικό και πολίτικο χαρακτήρα στα νόμιμα πάντα πλαίσια !! 

Ποιό ήταν το έργο της τοπικής Νίκαιας;; Ποιές ήταν οι δράσεις σας;;

Οι δράσεις μας ήταν πολιτικές , διανομή εντύπου υλικού , ομιλίες και κοινωνική αλληλεγγύη. Αυτό που διέκρινε την τοπική ήταν η άμεση βοήθεια σε αναξιοπαθούντες πολίτες καθώς και η παροχή με τρόφιμα και ρούχα σε νικαιώτες που τόσο είχαν ανάγκη.

Τελικά τα παντελόνια παραλλαγής της Τ.Ο Νίκαιας ήταν κατά κάποιο τρόπο μια παρεξηγημένη επιλογη;;

Παρεξηγημενο δεν θα το έλεγα ,κάποια στιγμή το έβαλε ένας και απλά ξαφνικά έγινε μια μικρή μόδα .Φυσικά δεν υποχρεώσαμε ποτέ κανέναν να τα αγοράσει, είναι απλά ένα παντελόνι και τίποτε παραπάνω. Και ήδη το φορούν πολλοί ακόμα και άνθρωποι που δεν έχουν σχέση με τον εθνικιστικό χώρο !! 

Σε είδαμε πολλές φορές πρωτοσέλιδο σε εφημερίδες να κρατάς «όπλα». Μιλάμε για νόμιμα όπλα τύπου airsoft που ρίχνουν πλαστικές μπίλιες;;
 
Ναι το δηλώνω !! "Είμαι ο μεγαλύτερος εγκληματίας του πλανήτη με airsoft!!!" (εδώ γελάμε) Πέρα από την πλακά νομίζω πως κάθε σκεπτόμενος πολίτης μπορεί να καταλάβει ότι πρόκειται για γελοιότητες. 

Ποιό είναι το δικό σου σχόλιο για τον Ρουπακιά;;
 
Ηταν ένας υποστηρικτής και τίποτε παραπάνω. Λίγο καιρό στο κίνημα. Ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων δεν είχε δώσει ποτέ δικαιώματα. Τι να σου πω, δεν είμαι ούτε δικαστής ούτε θεός για να τον κρίνω, o ίδιος μόνο ξέρει γιατί το έκανε. Η πράξη του είναι καταδικαστέα από όλους μας. 

Τι μήνυμα θα ήθελες να στείλεις στους συναγωνιστές σου;
 
Να συνεχίσουν δυναμικά τον νόμιμο πολίτικο αγώνα μας και να είναι κοντά στο κίνημα. Να έχουν πίστη και εμπιστοσύνη στην ηγεσία του κινήματος και να έχουν το κεφάλι ψηλά. Δεν μας λυγίζει τίποτα. Η Ελλάδα θα νικήσει !!

ELNEWS - HELLENICPRIDE

recent

[4] [ΣΚΑΝΔΑΛΑ] [ticker] [Σ Κ Α Ν Δ Α Λ Α ! ! !]